torsdag 28. august 2008

Kjærlighetsreisen vår!

1. august 2008 var 10-års dagen for forholdet vårt, og i den anledning dro vi på kjærlighetstur til København. Oss to og Christoffer =) Vi dro med båten fra Oslo nedover.

Etter middagsbuffeten var vi ute å så på den fantastiske solnedgangen.

Når vi kom i land i København neste morgen fant vi ut at vi skulle gå til hotellet...vi gikk i 1,5 timer, hehe! Hotellet var ikke akkurat barnevennlig - for å komme til rommet måtte vi først inn i en bitteliten heis, så bort en korridor, ned en trapp, så inn i en annen heis som var så liten at vogna ikke fikk plass, så den måtte bæres opp et par trapper. Så vi ble tvunget til å sette fra oss vogna nede ved resepsjonen. Kjipt, men for en natt så gikk det jo. Men blir ikke å overnatte her igjen!

På lørdagskvelden var vi i Tivoli og ute å spiste på Jensens Bøfhouse(ellerno!) - var nydelig mat der i alle fall. Fikk shoppet litt på dagen, men var så mange folk i gatene at det gikk litt tregt - spesielt med vogn.

I bakgrunn her er Nyhavn(på leiting etter bussen vår!)

På søndagen var vi på Ripleys Museum - Believe it or not! =P Var mye arti der! Og vi fant ut at det kunne være greit å ta bussen tilbake til båten igjen denne gangen...

Ankomst Oslo - Tuss prøvde Mei Tai`en for første gang og fekk litt klaus =P

Lugaren vår på vei hjemover var større og finere enn hotellrommet i Køben =P Suite med eget soverom og greier. Etter middagsbuffeten slappet vi av på rommet. Mandags morgen spiste vi frokost i egen Commodore Class buffet - fancy =P
Alt i alt - en super tur! I og med at vi hadde med Chris, blei det en rolig og fin tur - akkurat det vi trengte =)