lørdag 20. juni 2009

Kine drikkes ut!


Og jeg skal prøve å få med meg litt av morroa. De startet i dag tidlig, men jeg er hjemme med ungene. Vi klarte ikke å ordne barnevakt, og uansett om vi hadde fått pass til ungene hadde jeg mått jobbe - det er nemlig litt kjør på jobben også!
Men nå drar jeg altså så fort gubbelars kommer hjem, bare dusje og pakke litt. Vi skulle ha med en liten gave, så jeg tenkte på en av disse mobilveskene mine. Hadde bestemt meg for en som ligger på Brotorvet - men så jobber gubbelars på Down Town i dag, og jeg orker ikke dra dit å hente det...så da måtte jeg sy en ny. Blei veldig fornøyd med den, og det håper jeg Kine blir og =) Nå skal den pakkes pent inn, så må jeg finne ut hvor i Risør jeg skal kjøre - glad jeg har gps!!!
Ha en fin helg til dere som snuser innom!!!

1 kommentar:

AnitaK sa...

Så fin mobilveske, imponert over at du "bare syr en ny"...