mandag 30. november 2009

Advent alt



I andledning julebordet måtte jeg jo dra fram litt julete pynt. Ellers pleier jeg å vente til etter bursdagen til Mase, så han slipper å ha nissebursdag! Her om dagen prøvde jeg å lage meg en krans av kvister...så for meg at det var piece of cake - men det var det jo ikke =P Det var regnevær ute, så greinene burde jo vært mjuke og fine, men blei ikke vakkert likevel. Hang den bare opp på døra for å tørke, så har den bare hengt der siden. Planen er å pynte den med ett eller annet lurt. Samme dagen fikk jeg også tatt inn den store stokken(høy som opp til taket) som jeg har planer om å ha i gangen til å henge ting og tang på. Men akkurat nå står den nederst i trappa med julepynt på seg. På bildet ser du hvor langt jeg har kommet med malinga av gangen. Skitten beige på ene sida og caffe latte på andre =) Blir sikkert fint, når jeg blir ferdig!

Ingen kommentarer: