søndag 31. januar 2010

Julegave(!) og bursdagsgave

I går kveld feiret vi 28-års dagen min sammen med mamma, pappa, bror og kjæresten hans - kjempekoselig kveld med god mat og masse brettspill. Fikk 3 nye brettspill i gaver som jo måtte prøves ut - veldig morsomt, hehe! Mye glede i brettspill altså, burde være flinkere til å ta det fram.




Blei seint i går, så i dag har jeg sovet leeenge...mmmm! Og stod opp til et nyrydda og reint hjem - utrolig deilig! Tusen takk beibi, du er best!



Siden julegava til bror og kjæreste ikke var leveringsklar til jul fikk de det i går. Har laget lerret av to av bildene broren hadde tatt selv, og de blei kjempefine. Den søte kjæresten hans fikk en søt lommebok.






Har nå fått tegnet opp mønsteret på lommeboka, og kommer til å publisere det når jeg bare får laget en bilde-tutorial på den. Etter pausen.





Ellers var det en 6-åring som ønska seg legoteppe til bursdagen sin - eller dv(kanskje)s at moren hans ønsket han det - så det fikk han =D Elsker det veinett-stoffet, men nå er det bare småbiter igjen...

5 kommentarer:

Drømmeskogen sa...

Stilig lommebok!!

sibbeth sa...

kjepmeflott!!!
gleder meg til syalong!!!

Hanne sa...

Så fin lommebok:) Fint legoteppe også, kan jeg spørre om hvor det fine bilveistoffet er kjøpt? Det LIKTE jeg:D

Hanne sa...

Tusen takk for raskt svar, hyggelig at du tok deg en tur innom bloggen min:) Da får jeg ta meg en tur, og se om de har mere av det stoffet. *håpe*

Ha ei fortsatt fin helg du også:)

Sosa sa...

Knallfin lommebok! Gleder meg til alongen :)