tirsdag 17. august 2010

TTT

Først nå i dag har jeg fått hengt opp oppslagstavlene jeg blogget for en stund siden...fikk hengt opp bilder av kidsa i samme slengen - må ty til litt kreative løsninger når man har soverom/stue kombinert =) Joda, vi har nok av stuer, men babybilder i størrelse ganske store gjør seg liksom ikke noe særlig i fellesrommene. Sånn er det å bo i kollektiv! Plusset er at soverommet blir ekstra (rotete og) koselig.
Oppslagstavla tenkte jeg å fylle med bilder av familie og venner jeg ser alt for sjelden for tida.


Her ser dere soverommet fra en annen vinkel...en kveld kunne jeg ikke finne lillebror, men fant han til slutt her i senga vår =) Så søt!

1 kommentar:

Huldra sa...

Så flott den ble! Hyggelig med store bilder i sort/hvitt av skjønnhetene også. se så liten han så ut i den store sengen.. Herlig. :)