tirsdag 28. desember 2010


Jeg vil gjerne ønske alle mine lesere, venner og familie en magisk jul og et fantastisk godt nytt år!

2010 har hittils vært det beste året i mitt lille liv - det har skjedd så utrolig mye bra og spennende, og det ser ikke ut til å ende ennå =) Jeg tenkte jo at jeg skulle få så god til til å blogge her i Sverige, men det har jeg dessverre ikke hatt! Vi har hatt masse gjester, vi har pusset opp flere rom og jeg må bli ferdig med studiene mine. Dagene går og vi er opptatte fra morgen til kveld. Skulle tro dette var slitsomt, og det er det - men jeg føler meg likevel ikke utslitt. Rett og slett fordi vi har det så utrolig bra her. Det sies jo at man ikke kan velge sin egen familie - men det har jo vi gjort her - og jammen har vi gjort et godt valg: familien vi valgte å flytte sammen med er bare supre og vi er og har blitt kjempeglad i dem og kollektivlivet vårt. Ungene har fått flere søsken og gubbelars og jeg har fått en mann og kone nr. 2. I hverdagen er dette faktisk utrolig praktisk! Man skulle tro at det ville oppstå dobbelt så mange krangler og gnisninger - men det har vi sett fint lite av til nå. Og vi håper at det fortsetter slik. Akkurat som et eventyr. 
I 2010 hadde jeg blant annet som mål å lage/sy alle julegavene selv, men også dette gikk ad dundas pga de samme grunnene som nevnt over. På Prästgården hadde vi en hel liste av forventninger, planer og mål - og selv om vi ikke har fått oppfylt en brøkdel av dem er vi svært fornøyde med hva vi HAR fått til. Vi har klart å lage et varmt og trivelig hjem hvor venner og familie alltid føler seg velkomne. Til jul var vi 24 familiemedlemmer og nå til nyttår blir vi 23 venner og barn til bords. Alle overnattingsgjester da vi jo bor et stykke unna. Tusen takk til dere alle - at dere ville være med å feire sammen med oss. Vi kunne ikke vært heldigere =) 

Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å avslutte konkurransen, men det kommer til å skje 1. januar 2011 - så det er fremdeles noen dager igjen å melde seg på! Kjempegøy at så mange har meldt seg på allerede =) Morro å se at så mange er innom her - takk for alle hyggelige tilbakemeldinger som jeg setter så stor pris på!

Ingen kommentarer: