torsdag 14. april 2011

Ja, jeg lever!

Jeg har det bare ganske så travelt! Jeg har meldt meg opp til to eksamener i juni, og innen det skal en hel del innleveringer være godkjente. Jo, også har vi jo malt omtrent hele huset innvendig de siste månedene - og nå i påsken skal vi jammen male det "lille" huset utvendig og....! Ja, også garasjen da. Og litt vinduer innvendig. Bare kos med andre ord =P Ungene skal få slippe å male hus, så de får dra på ferie til Norge og besteforeldre.


Våren kom plutselig etter laaang ventetid - og man merker på ungene at de er ute og får brukt seg mer. Det er jammen ikke ofte jeg har to sovende gutter på fanget altså! Deilig =)

Ja, også har jeg/vi fått nytt rom igjen...og nytt sengeteppe - kjøpt for SEK 60,-!! Nydelig =) Elsker det!




Nytt rom og ny utsikt...heldigvis ligger ikke snøen der ute mer i skrivende øyeblikk =) God vår!!!

1 kommentar:

Pine sa...

Så langhåra guttane er blitt da! :D Gleder meg til å se dere igjen, tenkte å ta en tur i mai hvis det passer for dere =)