søndag 12. juli 2009

Kine og Frode giftet seg!


Og vi var så heldige å få være med å feire dem =D De var nydelige og bryllupet var kjempekoselig! Gratulerer så mye! Se så fine de var!

Gaven fra oss var sommerfugler i bur. Etter vielsen var vi innom jobben en tur og printet bildet over og satte i ramme og hadde med til gavebordet - det ble godt mottatt.



Mamma og pappa spurte om å passe ungene hele helga(!), så på fredagen hentet jeg tuss på jobb og overraska han med kino(Engler og Demoner), middag på Osebro og suite på Høiers...han blei ganske så overrasket og imponert. Selv var jeg ganske imponert over at jeg faktisk klarte å la det hele bli en overraskelse =D Om et par uker har vi 5 års bryllupsdag, så vi feiret litt på forskudd - en super helg ;D

Elsker deg, beibi!!!

1 kommentar:

~Kjersti~ sa...

Åh, så moro! :) Du har vel ikke noen flere bilder jeg kan se? landa kl. 12 på Torp, så rakk ikke å komme til kirka. Ville bare si takk for kommentaren på bloggen. Ikke alltid så ryddig akkurat..:-D Den siste kommentaren til Tina har du lagt inn hos meg, forresten!