torsdag 30. september 2010

Loppis i Stockholm = flere meter "nye" stoffer =D


I helga var jeg å besøkte yndlingssøstra mi sammen med yngdlingsstorebroren min sin søte kjæreste. Det kan dere lese mer om her.

Kjempekoselig tur og jeg fikk til og med shoppet litt, bla annet disse stoffene. Fikk lyst til å dra tilbake dit(hit: Auktionshuset i Solna) en gang på ordentlig auktion! For vi trenger jo mere å fylle huset med nå som masse forsvinner avgårde på loppis...ja, det har jeg kanskje ikke nevnt?! Vi skal arrangere loppis. I overimorgen!!! Litt skummelt og ganske kjempegøy =D Gleder meg!

Disse to dukene skal forresten få lov til å bli juleskjørt...tanken er å putte på jersey på toppen bare og så klar for julebaksten! Bare jeg som ser det for meg(av de jeg har spurt) - men jeg lover dere - det kommer til å bli så bra! Jeg har trua =P

Ingen kommentarer: