fredag 10. september 2010

Trevlig helg!



Endelig helg! Ja, ikke at ukedagene er så ulike for min del - men det vil si at jeg slipper å stå opp kl 06 for å sende eldste på skolen og Gubbelars kommer hjem for noen dager!
Ungene har lekt superfint sammen i flere timer(ganske uvanlig her i huset med 3 små...) så jeg har hatt tid til å kikke på blogger og kose meg =) Til nå har jeg tatt for meg følgerne mine (så hyggelig!) og lagt igjen noen kommentarer der, og hvis ungene fortsetter å leke fint skal jeg besøke endel av dere som har lagt igjen hyggelige kommentarer i bloggen min før guttane skal ha seg et kveldsbad og kjæresten min kommer hjem - utrolig koselig når det blir lagt igjen et lite spor =D Fin fredag dere!!!

7 kommentarer:

Hanne sa...

Så kjekt det ser ut som guttene har det. Kos deg masse når kjæresten kommer hjem. God helg!!

Synnøve sa...

Helgetid er alltid koselig :) Det er noe med den ekstra roen, synes jeg :) alle muligheter åpne, ingen stramme tidsskjema! God helg! :)

Mariii sa...

Utrolig koselig bilde !! God helg til deg også :D

Konemor - Maria sa...

Herlige gutter - kjempefint bilde. Og det er jo så deilig når de små leker fint sammen, vet akkurat hvordan det kan være med viltre gutter i hus.

Ha en flott helg!

Helena sa...

Høres ut som en deilig fredag for mor! Blogglesing og å få kjæresten hjem :)
Her ihuset har vi kost oss med Eplemuffins og pizza...

Nå skal det scrappes.

God helg

Inger A sa...

En riktig trivelig helg til deg og dine :)

Cathrine sa...

En finfin helg til deg og dine...:o)