onsdag 13. oktober 2010

Elg i hagen!!!

Det er så nydelig ute for tida - elsker høsten med alle de vakre fargene =D

Minste har fått ny boblejakke...og den var...ehhh, ja...boblete, hehe!


Elgjakta er i gang i området(bla i skogen bak på bildet over), og jommen fikk vi besøk av to (freda!) elger her i hagen. Elgene hadde litt løvelyder, ellers som "normalt" =P



Kaste løv på mamma er jo alltid en slager!


Hadde i grunn mer å blogge om også, men PC`en min havarerte litt og nå ligger alle bildene mine på en harddisk i Norge =/ Kommer plutselig...

3 kommentarer:

Pine sa...

Å, som jeg savner dere :) Gleder meg til å komme og besøke dere snart! Love ya! P.S. Håper ikke jeg møter de elgene, de så skumle ut ;)

Helena sa...

Nydlige høst bilder :) ønsker dere en god helg

bergitte sa...

takk for en herlig blogg, ligger en award til deg på bloggen min