torsdag 21. oktober 2010

Kr 500+ spart!


Noe av ulltøyet var dessverre blitt litt hullete her og der i løpet av sist sesong - Men i steden for å hive det, som jeg først hadde tenkt, slo jeg til med litt førstehjelp og en haug strykemerker jeg hadde liggende. Merkene sitter godt og er sikker på at ungene kommer til å like ulltøyet bedre nå =)

Og som dere ser i bakgrunnen har jeg lært meg å tapetsere! Som første prosjekt valgte vi en trappeoppgang med bulkete vegger og gelender...har aldri tapesert før, rett og slett fordi det ser så vanskelig ut. Det var det ikke! En helt ny verden åpenbarer seg og jeg vil tapetsere mer, hehe!

4 kommentarer:

Lijesto sa...

hei. Kunne du vært så snill å ta kontakt med meg på linda_olsen1986@hotmail.com
hadde satt utrolig stor pris på det.. du har en flott blogg som er en utrolig stor inspirasjonskilde!:)

Maria sa...

Det der var jo kjempe smart da. Har aldri brukt slike merker jeg,men de var jo fine da.

Helena sa...

Det var en kankende god gjennbruk/ viderebruks ide. Tror vi også må få tak i noen stryke merker.

Lykke til med mer tapetsering:)

Anonym sa...

Lurt å bruke strykemerker! Flott ble det også :)
Gratulerer med ny tapet - flink er du :)