tirsdag 1. februar 2011

Det er ikke greit å slå!


Hvor mange ganger har jeg ikke sagt det til ungene? Man får aldri lov å slå. Uansett. Men det finnes tydeligvis mennesker her i verden som ikke lærte lærte seg dette...jeg skjønner ikke hva folk tenker med - hvor ofte ser man ikke eksempler på at noen har slått og den som blir slått aldri reiser seg mer. Noen gang. Ett "uskyldig"
slag kan være nok. Nok til å ødelegge liv. Mange liv. Livet er så skjørt.

Heldigvis gikk det bra for Gubbelars. Rimelig bra i hvert fall. "Bare" en brukket nese og "øye", litt trøbbel med tennene og forhåpentligvis går det bra med synet. Hukommelsen kom jo heldigvis tilbake. Vi satser på at Ullevål lapper han fint sammen, bare de får tid. Men det er ikke greit. Når man er voksen holder det rett og slett ikke bare å si "unnskyld"!

Jeg og ungene savner deg, beibi - håper alt går bra på operasjonen i morgen(forhåpentligvis!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det har bra june er i de beste hender pa det sykehuset her er det et sted en bør vare sa ee det her gar pa samme morfin tab som i tromso

JunePune sa...

Nei, det er IKKE greit å slå!

Håper dagen din blir ok!
Klem June

2søtesmå sa...

Helt enig, det er IKKE greit å slå! Håper det går bra med dere tross alt!

Ha en fin dag!

Eilen

mona sa...

Kjenner at jeg blir skikkelig sint når jeg hører om sånne ting. Hvor idiot kan folk bli??
Godt at det ser ut at alt går bra til slutt da.

Fru Flamme sa...

Så fælt! IKKE greit i det hele tatt! Håper det går bra

Liker bloggen din veldig godt! Jeg har nå lagt den til på forsiden på bloggen min :)

http://babylykken.blogspot.com/