torsdag 24. februar 2011

Spysyken har inntatt huset =S


I forigårs natt fikk minstemann sove hos meg fordi han hadde falsk krupp. 01:30 våknet jeg av merkelige lyder og oppdaget at hele senga og minstemann var full av spy! I det jeg tok han i armene mine for å bære han i badekaret ser jeg lysene og hører Gubbelars kjøre inn i gården...deilig velkomst! Jeg hater spy så veldig glad for at han kom hjem og tok seg av "griseriet".

Halve kollektivet evakuerte landet for å slippe unna, mens Mase også er blitt syk med feber og magevondt. Så her blir det rolige dager mot helgen. Skulle egenlig fått etterlengtet besøk fra Norge i helgen - men det utgikk jo naturlig nok pga pesten =(

Skulle sy litt i dag, mens guttene spilte PS - men det fikk en brå slutt da minstemann plutselig helte alle knappenålene OPPI hullet der man spoler opp undertråden. Og siden vi ikke fant liten nok torks-bit til å åpne dekslet tør jeg ikke sy videre inntil vi har fått opp alle. Så oppdatering på den biten kommer senere.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ja :)
god bedring til Mase :) ser ut til at vi evakuerte i tide, ingen kreking ennå ;) god helg! kos