fredag 27. februar 2009

Blåbærmonstre! /Bluberrymonsters!

Mellomste og største fikk maule frosne blåbær mens jeg stekte =P




I går lagde vi grove pannekaker...med blåbær - og det var faktisk godt! Aldri smakt det før jeg =P Ja, jeg er kresen, men det hjelper seg...nå smaker jeg i alle fall på nye ting før jeg sier jeg ikke liker det, hehe! Vi bakte boller og bladkrans også, som vi hadde med til mormor og morfar =) Ellers så strikker jeg litt for tida...holder på med - et for meg - digert prosjekt, men jeg har jo kommet godt i gang - kan du se hva det er?!
Fikk blomster av min kjære i går =) Tusen takk, beibi! Han vant penger på panteautomaten han også!(jeg vant her om dagen)
Yesterday I ate pancakes with bluberries for the first time! I`m kind`a picky when it comes to food, but I`m now at least tasting things out before I decide not to like it, hehe! The roses I got from my husband, and the ongoing knittingproject is wool Monstertrousers!

1 kommentar:

Prinsesse Mari sa...

Å! Jeg skulle jo skrive at jeg tippet det var crankypants, men så hadde du jo skrevet det i den engelske versjonen av innlegget! :S