tirsdag 3. februar 2009

Tusen takk

for alle bursdagshilsener =) Det var koselig å lese! Synes det er viktig å feire bursdager jeg(flott anledning til å samle familie og venner!), uansett om man er 1 eller 27 - og jeg håper aldri jeg blir en person som kommer til å akke meg over å bli eldre og jeg kommer nok heller ikke til å få hakk i plata på "29"(lett å si når jeg er 27 kanskje?!), det skal man jo bare være glad for. Det er bedre enn alternativet!


Hehe, her har jeg jo omtrent samme kroppsfasong som nå =P Tidlig krøkes sier det, men jeg er nok ikke noe flink til å gå med høye heler ennå!!


Og feire gjorde jeg, selv om gubben var avgårde(og mest hadde glømt hele bursdagen min...*kremt*) på utdrikningslag for helga. Svigers, mamma og pappa, svoger, svigerinne og barn var her på pizza(levert på døra, lettvindt og godt!) og kake på fredagen =) Vet ikke helt om jeg kommer til å prøve meg på den kaka igjen, selv om den fikk mange gode tilbakemeldinger på http://www.dinbaby.com/. "Mudcake" kaller jeg den =P Bare se:


Smakte ikke vondt da, men var ikke super heller. Fikk skryt for sjokoladen på toppen da, så den kan dere jo få oppskrifta på(også funnet på http://www.dinbaby.com/):

SJOKOLADEFYLL

* 200 g sjokolade(ta det du liker best, feks. kokesjokolade, firkløver(brukte jeg), melkesjokolade)
* 100 g meierismør
* 1 dl kremfløte
* 1/2 dl sukker

Smelt smør og sukker sammen først og ha så i sjokoladen som smelter i blandingen. Bland inn fløten til slutt. Blandingen skal ikke koke. Bre fyllet over kaken. Det stivner i kjøleskap.


Ellers blei helga(etter kidsa var i seng) brukt på å male. Snekkerne skulle vært her i går å lista soverommet, men kom i dag 5 minutter etter jeg hadde sendt melding og purret på dem...skal bli godt å bli ferdig - og ikke minst slippe å ha noe mer med dissa snekkerne å gjøre(bli smågal av de!). Bilder kommere senere! I mårra skal vi mest sannsynlig på IKEA å handle garderobeskap - gleder meg! Eeeeelsker IKEA!
Last friday i celebrated my 27th birthday with family - I think it`s important to celebrate birthdays either your`re 1 or 27(a great opportunity to gather family and friends!). I wasn`t to happa about the cake, I named "mudcake" lol - but it was eatable. The rest of the weekend I spent painting our new bedroom(at night when the kids slept) while my husband was away for a bachlor-party(?!?!). Tomorrow we`re going to IKEA! Loooove IKEA!




1 kommentar:

Pine sa...

Haha, mannfolk og bursdager.. Isak sku skrive ner et sted hvor gammal jeg var her om dagen, så skreiv han (etter å ha sitti og tenkt seg om i 5 min) 22.. Jeg sa "det var jo nesten da hvertfall.." og da klarte han å spørre "Åh, var det 23 du blei?".. Så du ække aleine om den der :P