fredag 23. oktober 2009

Jeg overlevde del 1!


Ja, altså, det er ikke bare bare å male taket i trappeoppgangen altså...burde vel praktisk talt ha lært eldstemann å taste 113 på mobilen før jeg begynte i alle fall - men heldigvis gikk det veldig bra. Eller veldig bra er vel litt overdrevent, for jeg følte meg langt fra trygg der jeg stod på den ledda stigen(stige med 3 ledd) med x, nei xx, antall kilo for mye og det knaka under meg! Blei bra svett ja.
Håper jeg har litt mer energi i mårra kveld etter kidsa er i seng, så jeg får malt veggene også - men det er kanskje litt for mye å håpe på. Kjekt med planer, har jeg alltid ment. Ja, når det gjelder planer forresten har jeg skrevet meg en "to-do liste". Den blei lang! Men jeg er værtfall godt i gang med malinga =)
Jeg klippet av og tok inn solsikkene minst et par dager for seint, og bladene var helt visne. Men et par av dem blomstret da de kom inn i varmen - fine!

Ingen kommentarer: