søndag 14. november 2010

*Hjertebling*


I dag har jeg pula med symaskina(*kremt* det er faktisk et svenskt uttrykk - HVIS jeg ikke har blitt lurt, hehe!) Vel i alle fall - her er resultatet = et hjerte til å henge øredobbene på. Praktisk og pent å se på!
Det var egentlig ikke sånn den skulle bli i det hele tatt. Hadde sett for meg en slags bok, men etter mye prøving OG feiling prøvde jeg meg på hjerteform i steden. Heldigvis =)

  

Slik ser det ut når det er nesten tomt, bare 2 par øredobber på her. Det ytterste hjertet er aidastoff(?! - sånn man broderer på med masse huller, grovt vevd) som jeg har sydd kantebånd på rundt og festet med 3 perlemortrykknapper fra Tilda. Har pynta med noen "diamanter" også...me like bling!


Ser ganske fancy ut eller hva?! Selv om alle "smykkene" er kjøpt på HM!

7 kommentarer:

Pine sa...

Like it! Er hullestoffet stivt, eller har du stiva det opp? (Kanskje det blei stivt mens du pula med maskina? :P) Haha, den var tørr :P Men den må jo være stiv eller? For hvis ikke hadde den bare detti sammen? Eller har du sydd den fast rundt hele kantbåndet?

UnePune sa...

Den er ganske stiv ja...just as i like it =P Hoho!

lykke liten sa...

hehe ja det må man si :)

på norsk betyr det hvertfall noen annet enn på svensk vill jeg tro!!!! :)

hjertet var kjempe fint!!! og praktisk,det liker vi :)

Stine Westmoen sa...

Så smart å bruke det til å henge øredobber på da! Om man har den åpen bak kan man jo også henge opp de man fester med stopper bak.

O du vise kvinne!

PS: Lyst til å fjerne ordbekreftelsen? Er så mye lettere å legge igjen spor da.

Anonym sa...

Utrolig fin sak! Hvor har du fått tak i stoffet? Jeg prøvde å søke hos stoff og stil, men fant ikke noe :)

Miriam sa...

For en genial oppfinnelse! Dette må jeg prøve ut en gang det rette stoffet dukker opp :)

byJanne sa...

For en kreativ ide!! Denne likte jeg veldig godt!! Om du ikke har noe imot det, så stjeler jeg ideen... :-) Tenkte at det måtte jo være supre julegaveideer!!