torsdag 4. november 2010


Som sagt, så gjort! Endelig en give-away her hos meg igjen =) Tenkte egentlig å ha det da jeg nærmet meg 50 000 besøk - men det skjedde midt i flyttingen og etter det har vi hatt hektiske og rolige(les svensk: morsomme) dager her i Sverige...og ikke så god tid til blogging, dessverre!

Mens jeg rydda på syrommet fant jeg fram en del ting jeg ikke behøver lenger og tenkte derfor å bruke det som premier i give-awayen. Det blir 3 pakker/3 vinnere:

* Scrappe- og hobbypakke
* Sy- og strikkepakke: glidelåser, stoffer(div størrelser), mønsterblader, strikkeblad og strikkemarkører
* Babypakke: Babyprint ramme med plass til hånd/fot avstøpning og bilde(har sprayet den hvit) og knitreklut av eget design

Vil du være med?! Her er reglene:
1. Skriv en kommentar til dette innlegget. (Dersom du ikke har link til egen blogg må du registrere mailadresse så jeg får tak i deg)
2. For 1 ekstra sjanse: legg ut give-away bildet og link på din egen blogg og si ifra i kommentaren
NB! Hvis du bare er interessert i en eller to av pakkene, spesifiser det i kommentaren - ellers antar jeg at du gjerne vil være med å konkurrere om alle 3 =)

Lykke til!

103 kommentarer:

Anita sa...

For en utrolig kjekk premie:-)To lodd til meg for kommentar og linking.

Klem Anita

Maja sa...

Jeg vil gjerne være med og ønsker helst å vinne sy og strikkepremien. :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på den flotte give-awayen din! Jeg har ikk blogg selv, så jeg får ikke linket til deg - men tar ett lodd :) Dersom jeg skulle vinne ønsker jeg meg sy og strikkepremien!

(siri_sandanger@hotmail.com

Åse-Lill sa...

Dette vil jeg gjerne være med på:)
Ett lodd til meg:)

Steinhaug@yahoo.no

Miriam sa...

For en flott premie!

Jeg er med på to lodd, og krysser fingrene for å vinne sy- og strikkepakken! :)

Anonym sa...

Oi! Så kjekt at du holder på med opprydding på hobbyrommet da!

Jeg vil gjerne være med og kjempe med ett lodd i trekningen av søm og strikkepakken. :)

Pittelitn♥ sa...

Så gøy :D Jeg tar gjerne 2 lodd :) Ønsker meg strikke/søm-pakken.

Anonym sa...

Dette vil jeg SELVFØLGELIG bli med på!! Etter å ha tenkt meg litt om, har jeg funnet ut at jeg vil delta i trekningen av sy- og strikkepakken og babypakken. Tar et ekstra lodd for linking også :) http://monaskort.blogspot.com/2010/11/unepune-candy.html

Mariii sa...

Jeg tar gjeeerne ett lodd ; og krysser fingrene for scrappepakken så min mor kan få seg en real julegave i år !! :)

Anonym sa...

Heisann! :o) så gøy! jeg vil gjerne være med på give-awayen din!! jeg har desverre ikke blogg selv...så adressen min er: kristinenge@hotmail.com! siden jeg ønsker å begynne å hadde sy, hadde sy og strikkepremien vært midt i blinken! :o) -Kristin

Bournonville sa...

ej en fin give away, skønt når man kan få ryddet lidt op i sine ting og så samtidig glæde andre.

jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og håber at vinde scrabbe hobby oakken eller sy og strikke pakken.

Kh Sara

lykke liten sa...

dette var en kjempe fin give away :)

jeg vil gjerne være med på konkurransen om å vinne en av disse flotte pakkene

Bente :o) sa...

Åh så mye fint! Ønsker meg alt =)

Dittenodatten sa...

Jag vill också vara med! Länkar från min sida!

E sa...

Jeg vil vaere med i kampen om sy-pakken! Jeg snublet over denne bloggen i en helt annet forbindelse - nemlig Titopper'n i Grenland, men synes du lager utrolig masse flott. Hvordan finner du tid?? Jeg er sy-novise, men har klart aa kopiere broed-kurven, mobilvesken og legoteppet ditt! Takk for hjelpen!!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelige premeier. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-spennende-pakker.html

Jeg vil aller helst vinne scrappepakken, så babypakken og så sypakken ♥

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

astrid sa...

Heisann!

Først og fremst - takk for masse herlig inspirasjon og gode tut du deler med oss andre. Det setter jeg umåtelig pris på!
Jeg er gjerne med på konkurranse - og tar herved ett lodd.

Om jeg er den heldige vinner ønsker jeg meg først og fremst sy og strikkepakken.

Ha en strålendes dag!

Mvh astrid.d@gmail.com

heidi sa...

Jeg blir gjerne med.
Har ingen blogg, så da blir det et lodd på meg.
Digger mønsterene dine. Har gitt bort mange bleieposer til barselgave.
Kunne tenkt meg scrapbooking hvis jeg vant.
Hilsen Heidi

Kristine sa...

For en flott give away! Et lodd til meg :)

swimzy sa...

Heihei:)
Så flott giveaway:)
Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd!
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away_05.html

Dersom jeg skulle vinne villet jeg ha funnet scrappepakka

Hanne sa...

Jeg vil gjerne være med, og tar to lodd:) Lagt til link på bloggen min:)

Utrolig kjekke premier du har laget:)

Hjertebank sa...

ÅÅÅ! Et lodd til meg ;)

Lijesto sa...

så morsomt:) To lodd til meg og.. For linking og kommentar..

http://capricorn-jenta.blogspot.com/

Milles Univers sa...

Hei!
Fin blogg og gratulerer med bra besøkstall :)
Jeg tar 1 lodd, og ønsker helst babypakken eller scrappepakken!

Jane Brit sa...

Et lodd på meg! :) Jeg ønsker meg Scrappe- og hobbypakke eller Sy- og strikkepakke:D

- Jane Brit

(jane_brit @ hotmail.com

Ingrid sa...

Hei, jeg tar gjerne to lodd, og vil være med i trekningen av alle pakkene, de var like fine alle sammen. Bilde og link er lagt på bloggen min!

Velkommen til ufostrikks give-away også!
http://ufostrikk.blogspot.com

Lisbet sa...

Har lagt ut bilde og skrevet om candyen din i min blogg.
Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg emg sy og strikkepremien eller scrapp og hobbyn pakken.

S sa...

Jeg blir gjerne med! Ønsker helst å vinne babypakken :-) Har laget et innlegg om konkurransen som du kan se her:

http://tannfeenslillesmykkeskrin.blogspot.com/2010/11/give-away-hos-unepune.html

ingrid sa...

Jeg ønsker meg sy- og strikkepakken! :) To lodd til meg! :)

Elen sa...

Så snill du er:-) Vil veldig gjerne være med i trekningen av scrappe & hobby pakken og Sy & strikke pakken. Jeg har også linket til innlegget på bloggen min.

Baby Dreams sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa...

For en herlig premie :-) To lodd på meg :-)

Anonym sa...

Jeg er gjerne med, og tar 1 lodd:) Kjempefine pakker, alle 3!

Charlotte (cmc@broadpark.no)

MaNiAn sa...

2 lodd til meg og, for kommentar og linking.. om jeg ikke tar helt feil.

MaNiAn sa...

Glemte jo å si at jeg konkurrerer om Scrappe- og hobbypakke og sy- og strikkepakke.

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med på alle tre pakkene :)
Når trekker du?

~Anna~ sa...

To lodd på meg! :)

Svirrevippen sa...

Masse fint! :) Kunne tenkt meg den sypakken jeg! Er på utkikk etter min første symaskin, så hadde jo vært kjekt med litt stoff å velge i når jeg skal starte opp ;) Klem :)

Anonym sa...

Jeg ble side viser 95000,-
Kanskje jeg også kan vinne i helgen.

TUSS

2søtesmå sa...

Oi, dette vil jeg være med på!

Bruker å hente mye inspirasjon fra dine mønstre, men er ikke så god på å legge igjen kommentarer.

Tusen takk for muligheten til å vinne en pakke! Ett lodd på meg!

Eilen

Momarori sa...

hei! du har en inspirerende blogg!!

jeg tar 2 lodd og er interessert i scrappe/hobby-pakke og sy/strikke-pakke

Stine Westmoen sa...

DIGGER bloggen din! 2 lodd til meg.

Om jeg skulle være så utrolig heldig å vinne ønsker jeg en av de to øverste.

Stine Westmoen sa...

Kanskje dårlig forklart, men mente Scrappe- og hobbypakke eller Sy- og strikkepakke.

Når trekker du?

Siri @ Strikk og tøys sa...

Gratulerer med supre besøkstall! Jeg har ikke vært her, og kom inn via-via. Jeg tar gjerne to lodd og har lenket til deg.

Dersom jeg skulle være så heldig å vinne hadde jeg satt stor pris på en sy- og strikkepakke :-D

Anonym sa...

gratulerer med så mange besøkende, eg forstår jo godt hvorfor du har så høge tall, for du har jo en knall kjekk blogg...!!!! Og eg er veldig glad for at du deler oppskrifter :) Så tusen takk :) blir gjerne med på trekning.

(malineriksen@hotmail.com)

*Malin*

Eva Mari sa...

Klart jeg blir med! Håper aller mest på hhv sy/strikke-pakke og hobby/scrappe ditto!

Da er to lodd i mine forventningsfulle hender: JUHU!

Klem fra Eva Mari:)

Anonym sa...

Du har så mye fint på bloggen din! Har brukt mønstrene dine mange ganger, og idag tenkte jeg faktisk å sy brødkurven, bare litt større:) Har ikke blogg selv men mailadr min er cammii85@gmail.com. Kunne gjerne tenkt meg sy/søm pakken eller babypakken. Uansett var alle pakkene veldig fine. Et lodd til meg:)

Popsinune sa...

For en flott give-away, med veldig supre premier. Så det er klart jeg vil være med her. Nå skal jeg ta en runde å kikke litt i bloggen din, for jeg tror det er lenge siden jeg har vært innom her hos deg. Ha en fin søndag!

Sigyn sa...

Så gøy med giveaway! Jeg er med for 1lodd...

Anonym sa...

Alltid gøy med giveaways! blir 1 lodd på meg. Jeg har mest lyst på strikke og sypakken;) Nibb

(nilsen84@gmail.com

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Jeg kan ta 1 lodd.Og skulle jeg være så heldig å vinne kunne jeg tenkt meg den sy/strikke pakken.

Anonym sa...

klart vi vil være med her!!! hilsen mayaya fra sykroken

Frances sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar to lodd :)

Torilh sa...

Så koselig da, jeg vil gjerne være med på begge trekningene, men ikke babypakken. Jeg tar to lodd. Ha en koselig førjulstid.

Frk. Fryd sa...

Så fine premier!:) To lodd til meg!:)

Helene sa...

Trekker et lodd til strikke- og sypakken jeg :)

Anonym sa...

Vil gjerne være med....
stikke og sy pakken er av størst interesse :-)
Utrolig flott blogg du har.

Regine
(kenell75@hotmail.com)

Litefrø sa...

Jeg tar et lodd på sy-pakken:) linker fra min blogg i morgo;)

s sa...

Hei! Fantastisk nettside! Er så lett å hoppe innom her fra Sykroken, når det er noe jeg lurer på! Her finnes det jo tips og løsninger på det meste ;) Jeg har ingen blogg å linke på, men klarer jeg å få meg et ekstra lodd om jeg legger ut link på facebook? Har så lyst å vinne sy og strikkepremien.. Legger ut linken nå uansett da ;) Alle bør få vite om denne siden!

Klem *Seasons* (tidligere Hjertekjole) fra Sykroken :)

Anonym sa...

Jeg vil forferdelig gjerne være med på et lodd! Morsomt å lese bloggen din er det, Gleder meg til å se hva du finner på videre!

nragnhild sa...

Et lodd til meg! :)

Anonym sa...

Fine premier, jeg er mest interessert i sy og strikkepakka ;)

Tove
Orchid@live.no

Anonym sa...

Inspirasjonsside!!!
Vil gjerne være med i trekningen jeg også. Ønsker meg mest sy og strikkepremien. Men scrappepakken er en god nr 2!

Klem fra Torunn
thstens@ntebb.no

sofia sa...

Vilka fina priser :-)
Jag vill gärna vara med och ha chans på nån av dem då jag älskar att pyssla och gärna gör det med både tyg, tråd och spik :-) tyvärr har jag inte så mycket tid över nu med en liten son som vill leka med mamma, men på kvällarna sitter jag och skapar när jag har ork över.

Helst av allt skulle jag vilja vinna det där sy-stickapaketet men även de andra vore roligt.

Tack för en rolig och inspirerande blogg!

Heidi sa...

Så flotte premier. Jeg tar et lodd på alle tre. For jeg har ikke lært meg hvordan jeg linker til deg i min blogg enda...
iggy_iggy

Kine`s lille verden... sa...

Kjempe flotte premier :) Jeg ønsker veldig gjerne og være med. Jeg tar 2 lodd, da jeg skriver en kommentar og legger ut linken :) Ønsker meg helst sy/strikkepremien eller scrappepremien :)

Helle sa...

jeg er fra danmark kan jeg være med ? hvis jeg kan så er jeg med på 2 lodd :)

Airins hobbyblogg sa...

Jeg vil gjerne være med på trekking.
Klem fra Airin

Anonym sa...

Perfekte give-aways! Jeg er med!
Likte alle pakkene veldig godt jeg!
Krysser fingrene!

Mvh Maren!

maren@tnett.no

Laila sa...

Jeg vil gjerne være med og tar to lodder jeg:-) Skulle ejg være så heldig å vinne ønsker jeg meg sy og strikkepremien eller scrappe premien.

Anonym sa...

Inspirerande! er gjerne med på 1 lodd om stikk og skrapp. lykke. nakadu (att)logstoff.com

Unknown sa...

Jeg tar gjerne to lodd, jeg!

Dersom jeg skulle vinne ønsker jeg meg ikke babypakken, pga mangel på baby =P

Tonje sa...

Er det fortsatt lov å melde sin interesse? I så fall legger jeg igjen min adr; andersentonje@hotmail.com :)

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne ha sy pakken.
Dette er jammen meg spennende... Tvi tvi

Ett lodd til meg...

sundby84@gmail.com

byJanne sa...

Dette vil jeg gjerne være med på. Å siden jeg liker å sy, så vil jeg svært gjerne "ønske" meg sypakken.
Et lodd til meg forresten----

LikeBree sa...

2 lodder til mig... Spændende spændende :-)

Tjek din Give Away på http://missingcreativity.blogspot.com/

Nenna sa...

To lodd! :) Kjempefin blogg du har!

http://hellyen.blogspot.com/p/giveaways.html

Nenna

Fru Tuss sa...

Eg vil gjerne være med, eg tek to lodd for kommentar og linking :)

Pip som Pap sa...

Hejsa - jeg vil meget gerne deltage med to lodder. Håber især jeg vinder Scappe- og Hobbypakken ;o). Mvh Pia

Soline sa...

Jeg vil gjerne være med! JEg er ikke interessert i babypakken men de 2 andre vil jeg gjerne være med i trekningen av. God helg!

Janicke sa...

Jeg er med i kampen om Sy og strikkepremien :) Har blogget om Give_awayen også :)

Mitt liv på Storhaug sa...

For ein nydelig premie da!! Eg er gjerne med! Krysser fingrene;)

Elisabet sa...

Jeg blir med :) så inspirerende blogg du har!!
Mail: elisabet_trydal@hotmail.com

Anita sa...

Jeg skulle så gjerne ønske jeg vant; sy og strikke pakken, så jeg har kommentert og linka til denn. http://scrappebertina.blogspot.com/

Synes du har en spennende og kreativ blogg. Håper å kunne bruke noen av ideene etter jul;))

Cechmhobby sa...

http://1.bp.blogspot.com/_g-Z6h_2FJzk/TQdMin3ho9I/AAAAAAAAACc/uwWshMj4b7w/s1600/give+aways.jpg

Ønsker meg scrappepakken og/eller strikke og sypakken, men helst scrapping. Jeg har tenkt å begynne å scrappe, og det er dyyrt. Hvertfall for en 16 år gammel jente uten stipend. Hadde kommet godt i gang med denne pakken tror jeg :-)
Hilsen Cecilie

mona sa...

Hmm.. Kan ikke skjønne at jeg ikke har meldt meg på denne før.. Jeg vil selvfølgelig være med :) Kjempefine premier!

Tina sa...

Jeg vil gjerne være med å konkurrere! To lodd på meg! Og du - ta deg en tur på bloggen min, jeg har give away jeg og! :-)

LillePil sa...

Jegvil også gerne være med, 2 lodder til mig..

KH Berit

Linda Wenger Ringen sa...

Kjære deg. Så fint at du har fått rydda litt i sysakene. Jeg flytter straks inn på det nye strikke-/syrommet mitt, og vil gjerne være med i trekningen. Jeg ønsker deg en gledelig høgtid.

weringen@gmail.com

Anita sa...

Vill gärna vara med i din giveaway.I första hand väljer jag sypaketet.
Miros79[at]hotmail.com

Anonym sa...

Så flott giveaway :D
morsomt å lese om hva dere driver med.
Vil gjerne være med i trekningen, to lodd.
ha en fin romjulsdag
/myr

trine sa...

Vil gjerne være med! Og holder en knapp på scrappe-pakken :)

Fortsatt god jul!

Lunchboksen sa...

Så flotte premier, jeg har et godt øye til scrappepremien og sy og strikkepremien. :)

Tove sa...

2 lodd på meg, kommentar og link :)

Tove sa...

2 lodd på meg, kommentar og link :)
Glemte å si at jeg ønsker meg :Sy- og strikkepakken :)

Anonym sa...

Jeg holder på å bli gal her.. Hvordan kan jeg få slått av at det blir sendt mail til meg hver gang noen legger inn et innlegg her??

Ingrid litt Espelid sa...

Hei og hopp
jeg vil gjerne være med på denne fltote give awayen allerhelst sy og strikkepakken men blir glad for alt.

skal linke til give awayen din i bloggen min sammen med en hærlig middagsrett^^
:_)
Godt nyttår

Monica sa...

Jeg vil gjerne være med, 1 lodd til meg. Om det ikke er for sent?

Malinn sa...

Du har ein veldig koselig blogg, har fulgt med ei stund no! :-) Eg vil gjerne vera med i give-awayen, og ynskjer meg pakke 1 eller 2! :-)

Heidi sa...

Dette vil jeg og være med på! Samtidig vil jeg takke for de flotte oppskriftene du har lagt ut! Har laget både ertepose, bleiepose, tampongetui og mobiletui! Du finner det på bloggen min hvis du vil ta en titt:)

Elise sa...

2 lodd på meg :)

Sparer til egen symaskin, så gratis stoff osv hadde jo vært kjempe kjekt!

Anonym sa...

Jeg vil gerne være med med 1 lod. Er mest interesseret i sy og strikkepakken :)

Hilsen Camilla
http://bilgaardkreative.blogspot.com/

UnePune sa...

Konkurransen er avsluttet! Takk for all deltagelse og flotte ord =) Vinnerne er kontaktet og vil annonseres på bloggen ganske snart!
Klem June