lørdag 26. juli 2008

Jeg har visst vært fjortiss engang jeg og...



...og her er beviset! I dag har det vært så varmt at svetten rant bare ved å være til, så da tenkte jeg at jeg kunne jo likesågodt gjøre noe nyttig imens =P Begynte med å rake grusen for store stein, så vaske bad og rydde og vaske klær og sånn. Så fant jeg plutselig ut at jeg skulle rydde i inne- og uteboden...og jeg fant maaange sko...mange jeg aldri har godt i, og noen som brakte fram minner fra fjortisstida! De høyeste skoa var vel 15 cm på hælen...ikke var de fine heller. Men jeg har det jo med å falle for stygge/rare ting da =P Men jeg er ikke fjortiss lenger, og nå var det på tide at dissa skoa blei gravlagt...RIP!


Ungane storkosa seg mens jeg holdt på...snøbrett midt på sommer`n er jo alltid en slager =P


Ingen kommentarer: