søndag 7. september 2008

Nå skulle jeg ha vært på hyttetur =(

Foran: Bak:
Legoteppet:
Posepose foran den nye hobbyrommet mitt:
Hobbyrommet mitt nå...=P

Hadde gleda oss så lenge til hyttetur...men så blei Sander sjuk! Så da har Christoffer, Sander og jeg vært hjemme mens Mase og pappan dro avgårde. Siden det var andre barn der og, kunne vi ikke risikere å smitte de - øyekatarr er no drit! Dessuten fikk han feber og. Så har vært en liten tur på legevakta og fått apoccilin og dråper til øynene. Ikke noe drama altså, men legesenteret klarte ikke å fakse resepten til apoteket som de lovet(kjempegøy å finne ut av når man har stått i kø i en halvtime), og da måtte vi på legevakta for å få ny resept. Og siden han var dårlig med feber også fikk vi målt CRP`en som var litt høy bare.

MEN: Vi har kosa oss hjemme og. Syke unger er kosete unger =) Og dessuten har jeg fått sydd! Har sydd legoteppe, Kaptein Sabeltann-bukse og posepose. Finner ikke usb-leser`n så får ikke lagt inn bildene, men det kommer plutselig =P

Også har jeg fått vegger på nye hobbyrommet mitt! Så da skal jeg avgårde å handle maling og laminat på mandags mårran - aldri gleda meg så mye til å male. Liker ikke å male vegger jeg...er så kjedelig! Men jeg er veldig ivrig på å få flytta inn på nye hobbyrommet, har så lyst til å ha det ferdig før navnefesten neste helg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Nydelig legoteppe!! :) :)
Har du noe oppskrift på det? Trenger trinn for trinn, da jeg er nybegynner i sy-verdenen.. :)
Ellen