søndag 7. desember 2008

Blæh...misvisende hobbysett fra Nille!

Her ser du jeg mangler litt på den hvite, og jeg som så for meg at jeg fikk 3 hvite som på pakka..

Kjøpte et hobbysett fra Nille som jeg synes så så fint ut, falt spesielt for de hvite, enkle kulene. Når jeg åpner ser jeg det er gullfarga kuler også - greit nok. Og det ser ut som om det skal være nok materialer til to hvite.

Kulene var mye mindre enn forventet, men når jeg begynte å feste nålene fant jeg ut at det var helt greit, hehe, skikkelig pirkearbeid! Men trur du ikke det mangla paljetter for å fullføre EN hvit kule da!?! Og de hvite perlene som fulgte med passa ikke på nålene(ikke at det var noen krise, for perler har jeg masse av!).

Ligna ikke akkurat som på bildet...=(




Kunne jo ikke la den være uferdig, så fant noen grelle rosa blomsterpaljetter for å fylle ut tomrommet. Lagde en til med bare blomster. Men nå så det jo ikke akkurat ut som julepynt noe mere...SKUFF, SKUFF, SKUFF!!!! =(

1 kommentar:

Hannes hage sa...

Dine kuler er da mye finere enn de som er avbildet på pakken.
Ser at det er litt av et pirkearbeid, jeg hadde nok fått anfall lenge før den første hadde nærmet seg ferdig.