tirsdag 10. februar 2009

"Joggis for konger" /"Kings outfit"




Hehe, ellerno! Ville prøve meg på en applikasjon, men kreativiteten var ikke på topp - så det blei en krone! Iom at største ikke er så kresen, så vil han sikkert gå med det...selv om det ser litt stort ut ennå. Første gang jeg syr klær etter mønster, så er egentlig ganske fornøyd =) Ribben er fra stoff og stil, type tynn og billig. Det gule stoffet kjøpte jeg på Fretex...kjennes ut som litt tynn joggebuksestoff. Buksa er ikke ferdig da. Fant ut at jeg hadde glemt å klippe ribben til føttene...åsså gadd jeg ikke det akkurat nå! Blir strikk i livet.
Or something, hehe! Wanted to sew something on, but creativity was long gone - so I used a crown. My oldest isn`t to picky, so I think he`ll wear it...even though it looks a bit to big yet. It`s the first time I`ve used a pettern to sew clothing, and I`m pretty pleased =) The blue parts are thin, cheap rib from Stoff og Stil. The yellow I found at Fretex. The trousers are`nt done yet.