mandag 29. juni 2009

Bursdagsgaver

Det blomstrete stoffet er på utsiden. Innsiden har lomme med navnet sydd på.

Sneakpreview på veska til Anette, som jeg glemte å ta bilder av når den var ferdig...kommer plutselig en dag!!! Stofftrykket har jeg fått laget på Elite Foto Down Town =)


På lørdagen var det tre bursdager og 3 gaver trengtes...den ene gaven var i boks - besta fikk en veske jeg har sydd tidligere og en liter vodka. "Great minds think alike", så besta endte opp med ikke mindre er 3 like flasker vodka, så nå kan gamla kose seg! =P
På kvelden var det 2x25 år som skulle feires og jeg bestemte meg for å lage flere vesker. Sleit enden med maskina mi på slutten, så blei en veldig seint fredagskveld/lørdags morgen...men jeg kom i mål, nesten i alle fall. 15cm på den ene veska måtte syes på mammas maskin 2 timer før bursdagen begynte! Glemte selvfølgelig å ta bilder av den ene veska når den var ferdig, men det skal jeg få gjort en dag - blei rimelig fornøyd med den! Og det var flere som likte den, for har allerede fått 3 bestillinger på samme!!! Og bursdagsbarnet fikk den beste gaven hun noen gang har fått, i følge henne selv - og det var jo det viktigste =D

Ingen kommentarer: