torsdag 20. mai 2010

Minstemann er blitt 2 =)


Gratulerer med dagen, Chris! Store, lille rampen vår =P Tenk, nå har vi bare store gutter. Store, fine gutter! Var hjemme i Norge for å feire han, så vi fikk hygget oss med familie og gode venner vi ikke har sett på et par måneder - det var kos, og jammen hadde vi ikke nydelig sommervær også.
Som dere ser har jeg vært (ufrivillig!) uten nett en stund. Men nå er jeg heldigvis tilbake. Og snart er jeg tilbake på symaskina også, det har jeg nemlig fått en god grunn til =) Mer om det senere...

1 kommentar:

Anonym sa...

hei min venn.
håper dere har hatt det supert i norge og at det er godt å komme tilbake til sverige. gratulerer med 2 års dagen til lillemann. hjelp, som tida flyr. vi bruker mye av dagene til å besøke lille matilda. hun er skjønn.gleder oss masse til de kommer hjem. lille noah koser seg også om dagen.en liten hjerteknuser han også. håper både du og alle guttene dine har det bra. gleder oss masse til å besøke dere. stor klem fra tante og onkel