onsdag 6. juli 2011

Siste prosjekt før symaskina pakkes ned...


Gutta trengte lommebøker...når de har hatt noen småpenger i det siste har de bare blitt borte i rotet fordi de ikke har hatt noen sted å legge de. Så nå håper vi på bedre orden i sakene.

Mønster fra Gurimalla - "Made by Me". Bloggen hennes finner du her: http://www.kreanita.blogspot.com/

Sliter endel med disse glidelåsene...får ikke endene fine!!! Blæh!! Skjeve blei de og. Men gutta bryr seg nok ikke =P

Så pakkes symaskinene ned. Mummikjolen som er klippet klart får vente til...plutselig!!!??!

9 kommentarer:

Bless by Tone sa...

så søte - du har sannelig en flott blogg - har linket til deg her: www.kreativnorge.blogspot.com
Tone

Lise sa...

Fine punger. :) Jeg har sydd fra ett av mønstrene dine. Kom gjerne innom for en titt. :)

Lunalei ;-) sa...

Kjempesøte punger!!! Jeg var på stoff og stil i dag og kjøpte søte stoffer - så i morgen skal jeg ha "sydate" med min datter. Tenkte at kleenexholderen var en fin start. Så enkel og så søt - blir en fin sommergave til mormor!!!
Har lagt meg som følger, synes du har en kjempeflott blogg!!!
Hilsen Hagealven

Caroline sa...

Fin blogg du har =)

Anne-Britt sa...

Poppet plutselig innom bloggen din. Så mye fint du har her og så mange flotte oppskrifter. Her skal jeg nok innom oftere. Flotte lommebøker forresten. Tipper gutta ble superglad :)

FyttiGrisen sa...

Hei!
Først vil jeg bare si at du har en kjempe fin blogg, og jeg liker godt oppskriftene dine i boka "Made by Me" ;)

Det jeg lurer på er hvor du har bestillt de vevde navnelappene dine? Skal få meg noen selv, men leter etter en god pris :)

Mvh
~Therese~

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Kjempe fine pengebøker.Nu har du loset meg igjennom mitt først sy prosjekt på over 20 år.Jeg å maskinen har bare kranglet.Har laget et lite innlegg om det.Ikke helt perfekt utført,men jeg blei ferdig.

Zopp Design sa...

Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

Mette Edvardsen sa...

De der var kjempefine, skulle sydd noe slikt jeg også til jentene mine. Har du mønster/oppskrift til disse?