onsdag 31. desember 2008

Alene inn i 2009...

...ja, fullt så dramatisk er det ikke da =P Men jeg sitter nå her aleine og venter på å se rakettene i vinduet. Eller dvs jeg venter igrunn ikke, for folk klarer jo ikke å la være med å sende opp raketter føre 00.00!

Vi er på besøk, og vi har fått servert nydelig kalkun med tilbehør og tilhørende riskremnamme. De to minste sover, og eldste har holdt seg våken - og i godt humør(!) - helt til nå. Iom at det er 3 små som sover(og ikke har noen glede av å bli vekket for å se rakettene) blei jeg igjen inne med dem mens resten av gjengen gikk på tur. Mest praktisk iom at minste er min, og mest sannsylig kommer til å våke snart for litt nattpupp...

Like ved her vi er ligger Frydentopp, med utsikt over hele Porsgrunn - så gjengen gikk med fakler opp dit, og om litt tenker jeg de får et vakkert skue. Det er grisekaldt ute, men klart og fint. Gleder meg til å se bildene de tar(hvis det er nok batteri på kameraet!).

Vil beytte anledningen til å ønske alle som titter innom et supert, fantastisk, spennende, kreativt, barnslig, romatisk...osv...2009! Ta vare på de du er glad i og lev lykkelig =)

Nyttårsklem fra meg!

Ingen kommentarer: