torsdag 18. desember 2008

Jeg har vært/er syk...igjen!


Argh...nå er jeg lei altså! Desember er virkelig ikke en måned det passer seg å være sjuk her i huset...gubben jobber jo døgnet rundt, så er ikke mye hjelp å få der, og når både unger og mamma er sjuk så blir dagene lange og litt tunge. Kidsa og jeg har vært sjuke på omgang x2 i desember måned, og nå er det min og mellomste sin tur igjen. Jeg har hatt halsvondt, feber og vondt i huet og han har feber og øreverk i begge ørene stakkar - det er jo så vondt! Er det noe jeg husker fra jeg var liten, så er det øreverk altså! Skulle vært forbudt for små barn å ha øreverk!!! Men det går over, og det skal vi være takknemmlige for, selv om det føles ut som om det hjelper å klage litt der og da.

I dag har jeg følt meg litt bedre, og har fått rydda pittelitt(så ikke ut her, for når jeg var sjuk prioriterte jeg bleiebytte og mating av barn framfor å plukke opp alt som havna på feil plass) men er ikke så lett å få gjort noe når mellomste bare vil sitte på fanget å få trøst. Men det gjør ikke noe - jula kommer uansett, og jeg vil heller være frisk og ha friske/fornøyde unger enn en "perfekt" jul =)

Og jammen ser jeg at jeg har blitt pratesjuk også...jaja, sånn kan det gå! Nå skal jeg finne frem bilder av kalendergavene jeg har fått siste uka...

Koselig å se folk er innom her(og legger dere igjen adressa til blogg/hjemmesida deres og stikker jeg innom!) - håper dere alle får en rolig og fin jul sammen med de dere er gla i =)

Ingen kommentarer: