fredag 17. april 2009

Applikasjon er gøy jo!


I dag tenkte jeg å prøve meg på applikasjoner...alltid sett for meg at det er noe herk, som umulig kan bli pent - når jeg syr, altså! Men det var ikke så vanskelig som jeg hadde sett det for meg, jeg blei rett og slett ganske fornøyd =D


For å tegne av bambi la jeg rett og slett matpapiret rett på pc-skjermen og tegnet av - at jeg ikke har tenkt på det før! Genialt =P Mye lettere å få ønsket størrelse også da. Om skjermen liker det veit jeg ikke. Men så lenge ikke gubbelars ser meg gjøre det går det nok bra...hehe!

3 kommentarer:

Hannes hage sa...

Så stilig. Jeg har ikke prøvd meg på denne type aplikasjon før, men etter din flotte, og enkle forklaring, er det ikke utenkelig at jeg prøver meg. Ha en fin uke.

Åsa Tidqvist sa...

vad fint du gör! jättehärlig applikation!

Myntebo sa...

Aplikasjon har jeg heller ikke prøvd meg på, men har veldig lyst. Brukte du hifix eller lignende?