søndag 17. januar 2010

Sykveld hos mamma



Bleiemappa har fått en diger karabinkrok som kan festes på vogna eller andre ting.

På fredag tok jeg med meg symaskin og unger og overnatta hos mamma - og det er jammen lenge siden sist =P Kjempekoselig kveld og vi fikk til og med sydd litt! Mamma fikk ferdig noen ufoer også etter at jeg masa på hu.


Planen var først og fremst å prøve oss på noen kremmerhus som var i et av julebladene jeg kjøpe i fjor...det er jo snart jul igjen, eller hva?! Hehe! De blei kjempefine og jeg må nok lage fler etterhvert. De er ganske store, ca 50cm lange kanskje. Er ikke så god på øyemål...



Fikk også sydd en bleiemappe og et dobbeltsidig legoteppe som Mase skal ha med seg i 6-års bursdag sraks!


Håper du også har hatt en fin helg =D

2 kommentarer:

Pine sa...

Så flinke dere er :) Snart kommer jeg hjem og er med! :D

Renate sa...

Å så fint lego-teppe! Akkurat sånnt kunne jeg tenke meg til min sønn også! Kan du forklare hvordan du har laget dette??