lørdag 11. september 2010

I WISH...


I wish we`d never be apart,
cause now I long for you in my heart.
The army just took you away.
There was nothing left to do or say...

I get some letters now and then,
sweet words written down with a blue pen.
Every day I talk to you.
Remember; it`s your voice that gets me through...

Through the lonelyness,through the tears,
thanks to you I have no fears.
I know you will always love me,
though that is somethimes hard to see...

I miss your body next to mine,
for that I would cross any line.
North, west, east and south;
let there never be any doubt!

I know I will always love you,
wherever you go, whatever you do.
But I`ll keep longing for you in my heart,
as long as we are apart.

I wish you were here!





Gubbelars fant dette gamle diktet på internet archives - en genial side der du kan gå inn på dine(/andre sine) gamle hjemmesider slik de framstod for en viss tid siden.
Diktet skreiv jeg til han da han var i militæret, han 19 og jeg 17, vi hadde vært sammen i et halvt år. Dette er nå 11 år siden =) På en måte er det jo litt aktuelt i dag også, siden han ukependler og vi bare ser han i helgene, bare at nå er det vi som har stikki avgårde fra han og ikke militæret som "tok" han vekk fra meg =P
Skulle ønske jeg husket adressene til mine første hjemmesider for ca 15 år siden...men kanskje likegreit jeg ikke kommer på det! Hadde nok blitt flau av å lese det nå, haha!

1 kommentar:

Pine sa...

Haha, jeg gikk inn på min gaaaamle side! Grøss og gru! :P Love you!