onsdag 29. juli 2009

Jakke til Mase!


TRYKK PÅ BILDET FOR Å SE STØRRE!

Mase er opptatt av militæret for tida, så jeg har sydd en kamouflasje(?!)!)?)jakke til han! Tok litt tid =P Vi venter gjester seinere i dag, og det ser bomba ut her...eneste stedet jeg kunne ta bildet var foran en dør! Så har litt å gjøre etterpå...

Ytterstoffet er fra Stoff og Stil, foret er fra Jysk med tanks og helikopter på. Alt i bommull, så dette blir en høstjakke til tørre dager =) Gutten min er 4,5 år, så jeg sydde i strikk nederst så den ikke skulle bli så lang.

Mønster: 114 Anorakk, 6 år, Alt om håndarbeide nr 2 Februar 2009.

5 kommentarer:

Hannes hage sa...

Du er dyktig. Den ble kjempeflott.

Hege sa...

Du er helt rå på symaskinen!!
Flott jakke :)

Petronella sa...

Stilig jakke! Her var det ellers også mye fint i søm - Du er sannelig kreativ :-)

tonje sa...

Lyst til å låne meg hjernen og armene dine:-)

Kjempekul

Pine sa...

Superfin! :D