mandag 13. juli 2009

Toalettmappe til Kjersti



Så da veit du det, Kjersti, hvis du er her inne å sniker! Håper du liker den =) Digger dette stoffet!!! Foret er fra stoff og stil-pakka jeg fikk her om dagen.
Ellers kan jeg fortelle at symaskina og jeg er venner igjen - jippi! Så mye tull, og så enkel løsning...typisk meg. Kjøpte jo nye spoler på Panduro for en stund siden, og det er jo disse som har laget trøbbel for meg - ser jo det nå at de ikke er helt like =P Jaja, glad det ordna seg. Mobilveska under er allerede kjøpt og betalt =)

1 kommentar:

nragnhild sa...

Det var da et villt kult stoff på toalettmappen! *digge*
Masse fint du har laget siden sist jeg tittet innom - ha en fortsatt flott, kreativ sommer, så får vi trøste oss med at regnvær er unnskyldning for å være inne og skape ;)