torsdag 19. november 2009

I dag

har jeg vært på fretex og laget middag med grønn saus...namme! Så nå vet dere det =)



Dette er ganske stort, dere ser beina på to-setern på hver side av ramme. Trur den vil bli fin når den får ny passepartout og ramme =) Narcissus og Echo vil jeg tro. Har falma endeeel, men det var det jeg likte ved det.

Hmmm...hvordan forklare disse? Jeg så dem, jeg likte dem. Tross gullrammene, som jeg faktisk har tenkt å beholde på.

Triumfbuen, Paris. Håper å se den en gang! Denne skal også få ny passepartout og ramme.


Sander har fått mala seg i barnehagen i dag og hjelper til med å mekke middag. Kjøttkaker er populært.

2 kommentarer:

Berna Marie sa...

Hva er grønn saus?? :)

Berna Marie sa...

Jeg likte forresten spesielt godt det øverste bildet. Utrolig flott!