onsdag 18. november 2009

Ny voksduk = Nye kunstverk



Endelig fått rota meg til å kjøpe ny voksduk, så vi får malt litt igjen - ungene elsker det! Prøvde å male litt jeg og, men å male etter fantasien er jeg skikkelig dårlig på...til slutt endte det opp med skyskrapere og raketter...ikke akkurat noe å henge på veggen, haha! Og i tillegg var lerretet jeg brukte digert =P Men tenkte å prøve å ha på sånn bladgull eller sølv, har aldri prøvd det før. Det kan jo ikke bli verre.

Har jeg nevnt at jeg eeeeelsker sånne barnemalerier?! Hvorfor klarer ikke jeg å male sånn?! =P


Dette er altså en flyvende dinosaurus som ikke spiser mennesker, men den har sånn greie på hodet.


Chris malte med hele kroppen i dag og måtte en tur i dusjen etterpå. Vannmaling er en fin ting! Veldig glad i denne malingen, som er ferdigblanda litt tjukk vannmaling - sånn som de bruker i barnehager?! Veldig dekkende og lett å blande og bruke.

2 kommentarer:

Pine sa...

Flinke barn (det inkluderer deg :P) :) Syns skyskraperbildet ditt var tøft jeg! Også så flink M begynner å bli til å tegne! :) Morro å se. 1 uke til bursdag nå! :D

ingvild sa...

Flotte kunstverk alle tre :D
Ha en fin kveld