søndag 20. desember 2009

1,2kg melkesjokolade + 1,2kg peanøtter = 4 brett med namme!




I kveld har jeg laga litt ekstragaver som smaker nydelig! Smakte det for første gang i fjor, og fant ut at dette måtte være enkelt å lage selv. Og det var det! Oppskrift?!

*2 x 200g freia melkesjokolade
*1 pakke 375g maarud peanøtter

Smelt sjokoladen i vannbad og bland med peanøttene. Bruk en lang tetskje og putt i hauger på bakepapir. Sett kaldt til de stivner.


Så nå er planen og lage kremmerhus til å ha de i...men så langt har jeg ikke kommet ennå =P

Jo, også fikk jeg lurt gubbelars til å lage filadelfiakake! Husker jeg likte det godt da jeg var liten, men er litt usikker nå altså...hehe! Kan jo hende det smaker bedre enn det så ut. FILAdelfiakake?! Haha! Nei, nå er det på tide å legge seg. Igjen...=D

2 kommentarer:

Litefrø sa...

Mmmm.. Det så hodt ut !!! Aiai.. Har ikke godt av mere godt nå... Men tror disse må testes.. ;)

Pine sa...

Hmmm, du må spare noen til jeg kommer hjem! :D Haha, filadelfiakake, ja.. :P Blei litt seint i går, ja :p
Ska oppdatere bloggen min i løpet av dagen :)