torsdag 3. desember 2009

Lille luringen min =)



Forresten så tok vi pandemrix-vaksina her om dagen - hadde flaks og slapp kø, etter oss kom det nemlig ca 50 stykker! Enda vi kom utpå dagen. Glømte det av fra mårran av så måtte vente til Chris var ferdigsova.

Fortalte eldste hva vi skulle før vi dro, og det burde jeg visst ikke gjort! Han blei helt hysterisk og skulle IKKE til byen for å ta sprøyte - skreik og bar seg. Fortalte om at Chris skreik når han fikk sprøyte på helsestasjonen og greier(noe han ikke har gjort =P) og at det kom til å gjøre så vondt at han heller ville dø!!! Nekta å ta av genseren og sank sammen på guøvet som en sekk når jeg prøvde å løfte han opp. Måtte bare bruke tvang og han kjente ikke sprøyta en gang, hehe! Og såååå stolt etterpå =) Raringen min. Mellomste var mye tøffere i trynet og ville ta sprøyte først. Raringen min. Jeg fikk også ta. Visste ikke at det var min tur ennå, men det var det visst i følge vaksinefolka.

Leste på ei lokal nettavis at småbarn skal ha vaksina i låret, men alle mine 3 (1,5 år, 3år og 5år) fikk i armen...?! Så rart at de gjør så forskjellig.

1 kommentar:

mona sa...

Vi fikk beskjed om at de som ikke har begynt å gå skal ha i låret, mens de som går skal ha i armen :) Håper ikke dere får noen bivirkninhger!