søndag 23. november 2008

Nå har jeg sovet ut...

...minimalt med søvn de siste dagene, så etter messa sov jeg fra 17-09 dagen etter, med et liten pause kl 00 for å spise litt =P

Messa var skikkelig ålright - ikke så stor, men større enn forventet =P Skikkelig julestemning i alle fall =) Vi solgte litt, både mamma og jeg - og vi handla litt!! Itzak fra hobbyboden var innom å hilste på en stressa UnePune(vi var litt seint ute, så stressa litt med å sette opp bord og få tinga på plass) - det var koselig! Og om dere skal til Seljord neste helg, så skal hun selge sine ting på messe der - lykke til!

I dag har jeg rydda hobbyrommet mitt - det trengtes, fant jo ingenting der inne lengre! Og jeg har pakket inn pakker til julekalenderen til hobbyvenn(http://hobbyvenn.blogspot.com/). Skal sendes i morgen - ute i siste lita som vanlig...=P

Sander er på lekefabrikken med besteforeldrene, og tuss er i badeland med Mase - så akkurat nå er Chrius og jeg aleine hjemme =) Etterpå skal vi i middagsbesøk - det gleder jeg meg til!

Håper alle har hatt en fin helg!!

Jeg har endel ting igjen etter messa, som jeg kommer til å legge ut for salg bare jeg får tid - kommer plutselig!

Ingen kommentarer: