fredag 28. november 2008

Sander er febervarmogbarevilsittepåfangetsyk

(Tuss har kledd på Chris i dag...)


Stakars gutten min. I natt spydde han utover hele senga si. Han har litt lett for å spy når han ikke er i form eller har vondt i halsen - så trur ikke det er omgangssyken fordetom. Tuss tok seg av sølet(som vanlig) og jeg tok meg av badingen - en veldig fin ordning =)

Har hatt mye å gjøre her hjemme i det siste, men det tar tid med sykt barn. Har også mange planer. I mårra feks kommer pappa for å hjelpe meg å bygge Borg - og jeg har ikke begynt å skissere hvordan jeg vil ha det engang!

Verste er at vi er bedt på middag i kveld - hos stjerten og bjogun - og sist vi ble bedt dit var også Sander syk! Håper jo han kommer seg i løpet av dagen, men det ser ikke sånn ut.

Men nå sover to kids, en er i barnehagen og er kjempefornøyd fordi han har fått egg på skiva si og han skal få være med Bestemor og Bestefar på hytta i helga - så nå burde jeg jo få gjort alt det jeg skulle gjøre...! Yes! Plutselig...=P

2 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Huff, ikke greit med syke barn nei... Et av våre var også slik at hun kastet opp så snart noe feilte henne, og igrunnen er det ikke så mye bedre nå heller. Jaja, hun er 16 og blir bare kvalm da...
Pakken er kommet hit, men jeg har ikke hentet den ennå. God helg!

FruPlumeria sa...

Ikke noe kjekt med syke unger=(
Får håpe det gikk fort over!

Du er forresten tagget ;)