søndag 25. januar 2009

Bloggrunde og awards!

I natten har jeg vært å kikket i bloggene til dere som har vært på besøk her i det siste - er så morro å se hva andre lager og driver på med. Masse inspirasjon!

Og jeg har fått noen awarder, aldri fått det før =) Iom at jeg burde lagt meg for 6 timer siden, kommer jeg til å nominere andre blogger en annen dag....trøtt nå faktisk...så rart, hehe!


Denne awarden fikk jeg av Strikkforbi, Tusen takk! Bloggen min skulle egentlig være en hobbyblogg, men det er jo vanskelig å ikke vise fram det besteste jeg noengang har laget da =)

Også fikk jeg disse to av Akvarella, tusen takk! Føler ikke helt jeg fortjente den strikkeawarden men....det hender jo jeg tar fram pinnene, selv om det går tregt, hehe

I`ve spent some time visiting blogs that visited me...always nice to see whats new and whats going on. You all give me great inspiration =) Now it`s time for bed...

7 kommentarer:

Daria sa...

så koslig å få awards eller finne knapper.
jeg måtte se på det bildet av gutten din, to ganger fordi de var jo kjempe store,slik var det her også og min lille gutt snorket som en gammel mann og var syk stortsett hele tiden,som regel ørebet.
kos dere masse i helgen!!!

Anonym sa...

Gratulerer med vel fortjente utmerkelser!

Hilde C. sa...

Gratulerer med prisene! Ønsker deg en kreativ uke :-)

Anne sa...

hei=) Kjempe fin blog du har. Har sett igjen blogen din og kost meg:) Mye flott inspirasjon! Ser at du ville kvitte deg med noen hobbybøker. Jeg er interessert i alt av malebøker. har du noen igjen? ha en fin fin uke!

Anne sa...

hei igjen... du kan evt kontakte meg på anntorsvik@hotmail.com ang bøkene:)

Christine Louise sa...

Så utrolig fin blogg du har :) Og sååå flink å sy :)
Hilsen christine :)

Anonym sa...

For en artig kake du har laget og så masse fint det er i bloggen din.
Du lurte på hvordan det gikk på messen i seljord? Ikke bra i det hele tatt, nesten ingen som fikk solgt noen ting,bortsett fra de som solgte mat da..men vi satser på nytt neste desember.
Itzak vil ønske deg og dine en god helg.