søndag 25. januar 2009

Når natten kommer... /At night

Jeg fant gamle knapper jeg har stjælt av mora mi da jeg var mindre...

Jeg jobbet en gang i et pizzeria...da fylte vi ut slike lapper når folk ringte inn bestillinger. Trykk på bildet for å se større...=)

Auda, han fyren her hadde ikke mye ryggrad...og han kommer nok aldri til å få det heller, for har ikke helt sansen for sånne typer =P (Glømte visst å beskjære bildet!)


...får jeg lyst til å rydde! Og når jeg rydder så finner jeg så mye rart...og ofte så ender det opp med å være mer rotete når jeg er ferdig. Og når jeg ser rundt meg så er det så rotete, enda jeg rydder hele tida - og når jeg tenkte meg om, så fant jeg ut at jeg egentlig bare flytter rundt på rotet! Må ta meg sammen. Men først og fremst skal jeg i år jobbe med å kvitte meg med ting. Jeg har aldri sett på meg selv som en samler; aldri samlet på viskelær, servietter og sånt. Men jeg har litt problemer med å kaste ting...jeg tenker akkurat som pappan min: det kan jo hende det kommer til nytte en dag. Men det gjør i grunn sjelden det altså, hehe! Det gjør meg litt(eller ganske) vondt, men det må gjøres. Og jeg har begynt. Jeg har kasta en hel haug tjeiblader. Flinke meg!





...I like to tidy up! And when I do, I find so many things...and often it ends up more messy than when I started. I look around me, at all the mess - although i feel like I always clean up - and then it hits me: I`m just moving the things around! Must pull my self togather. And first og all get rid of things. I`ve never seen my self as a collector; never collected stamps(ikke mopp, dersom du leste dette om igjen på engelsk, hehe!), napkins and so on. But I do have problems with throwing things away...I`ve got that from my dad. It hurts, but I`ve been a good girl and throw away lots of old girly magazines!

2 kommentarer:

Pine sa...

Trur vi er i familie :P

Lucky Rock Designs sa...

Stjæle knapper ja... Skal jeg begynne med å tror jeg... Trenger knapper assa, men liker best de gamle..