fredag 9. januar 2009

Gardiner i solnedgang


Likte de nye gardinene jeg - faktisk så godt at jeg fikk gubben til å kjøpe en lengde til, så jeg kan lage et par putetrekk og =) Jeg var på vei inn i den lyse, shabby chik-stilen, men nå har jeg kommet på rett spor igjen...det er jo kjempefint, men det blir rett og slett for kjedelig for meg! Jeg må ha litt liv - Trenger litt(mer?!?!) kaos i tilværelsen =P

Egentlig skulle jeg scrappe i kveld, men så glømte gubben bildene på jobb...men han er så tålmodig med meg for tida, at det må jeg nesten tilgi =) Elsker deg, tuss...veit du sniker innpå her iblandt, hehe.

4 kommentarer:

Linn fra Solheim sa...

Hei! Jeg kikker innom bloggen din nå og da, så adressen din på DiB. Jeg syns gardinene var fine og livlige!
~Linn

turvid sa...

Gratulerer med nye gardiner. Ingenting er bedre enn at man er fornøyd. :)

Fortsat god helg.

Unknown sa...

Nydelige gardiner!! Hvor kommer de fra? :o) Hadde passet fint hos meg også, ikke noe shabby her heller..

UnePune sa...

Hei Lene, kommer ikke inn på bloggen din, så hvis du er innom her igjen: Gardinene er kjøpt på Kid! -70% også =) Kom vel på ca 90,- pr lengde eller høyde eller hva det heter...!