fredag 16. januar 2009

Jeg holder på med et(for meg) evighetsprosjekt /Endless project


Strikker feil gjør jeg og...irriterer meg at mange strikkeoppskrifter tar det for gitt at man ikke trenger å forklare nærmere, feks hvordan man øker når man strikker vrangt...blæh! Men uansett, det skal bli en ullbukse, så hvor nøye er det egentlig om ikke økningene er helt fine(eller rett og slett ganske stygge!)?! Egentlig har jeg lyst til å strikke en hel del andre ting, men har jo lyst til å fullføre dette prosjektet også...en dag! Jeg har meldt meg inn på ravelry, og der er det jo så mye fristende!



I`m knitting wrong too...annoys me that many instructions takes it for granted that they don`t need to explain things closer, for example how to increase when you knit purlwise...blÆh! But, anyways, it`s wooltrousers, so does it really matter if it isn`t perfect(or even down right ugly!)?! I would really rather knit a hole lot of other things now, but I also want to complete this project...one day! I`ve signed up at ravelry, and there`s so many tempting things there!

3 kommentarer:

krajamaria sa...

Hittade din blogg (fråga mig inte hur, för det minns jag inte) såg ditt mönster på mobilväskor och belv glad, hade en beställning på en sådan och testade sy efetr din modell. Lite klurigt var det och lite fel blev det först, hade nog en dålig dag... Kika in hos mig så får du se resultatet! :) http://krajamaria.blogspot.com/2009/01/hur-str-det-till-i-trdrullefabriken.html

Akvarella sa...

Hallo.
Jeg har noe til deg i bloggen min.
Ha en fin kveld.
Hilsen Akvarella

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! :-)
Dette var en fin og kreativ blogg ja! Her kommer jeg til å følge med...

Ha en fin kveld! ;-)