søndag 4. januar 2009

Vi har kasta ut jula

i dag. Kidsa hjalp meg ta ned juletrepynten og finne alt julete rundt i huset. Ellers har vi lekt i dag. Og herja. Og eldste har hatt besøk av en kompis. Så det har vært action her. Har fått i minste litt MME i dag, i glass - ikke så mye, men får håpe det går veien! Det tar på å fullamme en stor baby på 7,5 måneder...

Ellers så har jeg sydd i kveld! For lenge siden begynte mamma og jeg på et Tilda-teppe hver...lurer på om vi hadde tenkt å ha de ferdige til sommeren i fjor, hehe! Men i alle fall, det blei jo aldri ferdig - hadde bare sydd på øverste rekka med huser(for hånd). Så nå har jeg sydd på alt det løse...med MASKINA! Skyt meg den som vil. Men ellers hadde jeg aldri blitt ferdig. Ikke at jeg er ferdig. Men jeg nærmer meg da =P

xxx(Skulle jo selvfølgelig ha bilde, men alle kameraene er tomme for batteri...vi har jo noen kameraer, så burde egentlig ikke vært mulig!)xxx

Nå som jula er over har jeg lyst til å scrappe! Fikk noen jule- og vintersett til jul, så plutselig en dag får jeg prøve meg igjen - lenge sia sist.

Ingen kommentarer: